środa, 18 czerwca 2014

Początek

Hey!

Jestem 14-letnią dziewczyną kochającą życie, o imieniu Natalia.  Mieszkam w województwie małopolskim. Od dawna chciałam prowadzić bloga, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać i brak czasu nie pozwalał . Wreszcie się udało! Będziecie tu mogli znaleźć prawie wszystko, a przez to lepiej mnie poznać.



 Myślę, że jestem osobą otwartą na nowe znajomości, często nieogarniętą, nienormalną ( mam nadzieje, ze się nie wystraszyliście )  Lubiącą wzbogacać się w nowe doświadczenia, próbować nowych rzeczy, podróżować.



Będę się starała, aby minimum jedna notka pojawiła się tygodniowo. Teraz skoro zbliżają się WAKACJE to posty będą częściej. Będę musiała popracować nad moją systematycznością ;)



Nad wyglądem bloga ciągle pracuję, ale niestety jestem "zielona" w tych tematach. 



Mam nadzieję, że blog się Wam spodoba i będziecie mi towarzyszyli w mojej internetowej przygodzie.
Do zobaczenia w następnym poście. :*

16 komentarzy:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga. Wydaje się być ciekawy


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajny blog , Zajrzę tu napewno ,fajny początek ;*

    Może wzajemna obserwacja ? Odpowiedz u mnie na blogu : KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. W XXI wieku słowo "nienormalna" nabiera zupełnie nowego znaczenia. Dla wielu chyba nawet pozytywnego, choć jeszcze nie tak dawno wywołało pewnie skojarzenia typu biały kaftan i zamknięcie na cztery spusty. Pierwszym zdaniem wygrałaś życie, no bo przecież warto jest kochać swoje życie :)
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wydajesz się pozytywną osobą :D
    leci obserwacja :3
    http://mintsloth-alice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Post i blog po prostu idealny. Na pewno będę tu zaglądać dużo, dużo częściej z nadzieją o nowy post! <3 :)

    Zapraszam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (proszę o klikanie w link na dole najnowszego postu = w zamian zaobserwuję, skomentuje bloga i odwdzięczę się) z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Powodzenia w blogowaniu :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. twój aktualny wygląd jest bardzo ładny :)
    fajnie siebie opisałaś- zachęcająco :p. Powodzenia w blogowaniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pozytywne zdjęcia :D powodzenia w blogowaniu!
    Obserwuję! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladne zdjecia!! Powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejj, jeden z najlepszych wyglądów bloga, jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa