niedziela, 20 lipca 2014

Absence

Witam wszystkich.
Więc może na początku wytłumaczę się z mojej długiej nieobecności. Otóż przez ten czas kiedy do was nie pisałam , nie oznaczało to, że mi nie zależy na blogu. Po prostu miałam jakiś gorszy okres. Uważałam, że moje blogowanie nie ma sensu, że robię z siebie pośmiewisko. Wyświetlając mojego bloga, wygląd powodował widoczną zmianę miny na mojej twarzy. Przeglądając blogi innych blogerek, czytając ich przemyślenia, posty, zaczęłam się porównywać do nich , co nie było najlepszym pomysłem, ale to właśnie one zainspirowały mnie!  Zrozumiałam, że nikt nie powiedział,że będzie łatwo. Chcę Wam bardzo podziękować za każde odwiedziny, komentarz zostawiony pod postem oraz obserwację! To mnie bardzo motywuje ! Dziękuję :* 






Mam wielką prośbę!  Czy pomoże mi ktoś ze zrobieniem wyglądu bloga?  Albo może zna ktoś osobę, która zajmuje się tworzeniem designów na zamówienie.? Bardzo mi zależy. Proszę o odpowiedź w komentarzu.




A tutaj zapowiedź kolejnego postu. :) 

Podobają się Wam  zdjęcia?  Co sądzicie?  
Jak się Wam mijają wakacje? 




11 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia
    niestety nw kto mógłby zrobić design bloga :/
    ps.mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poddawaj się! :) Też przez jakiś czas miałam taki okres. Ale postanowiłam działać. Nie odpowiadały mi zdjęcia, które robiłam, porównywałam je z innymi. Poczytałam trochę o różnych trybach w aparacie, o przerabianiu zdjęć. Teraz cały czas się uczę, ale i tak widzę postęp w jakości zdjęć, które robię. Tak samo z wyglądem bloga. Poszperałam troszkę w internecie, zapytałam kilku osób i znalazłam bloga jednej dziewczyny, która robi desing'i praktycznie "za nic". :)
    Tutaj masz link do jej bloga: http://sweeeeet-life.blogspot.com/
    Wygląd mojego bloga również jest jej autorstwa. Ania jest przemiła i łatwo się z nią dogadać. Wystarczy powiedzieć, jakiego wyglądu bloga oczekujesz. :)
    Tutaj masz warunki: http://sweeeeet-life.blogspot.com/p/blog-page_16.html

    Mam nadzieję, że pomogłam. :)
    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo.:) Już się skontaktowałam.:)

      Usuń
  3. Świetny blog, zapraszam do siebie ;)
    Zachęcam do klikania w baner Sheinside :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Nie poddawaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ostatnie zdjęcie jest cudne <3 :D

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjecia, bardzomi sie podobaja prowadz blogadalej bo to super sprawa
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kim chcesz zostać w przyszłości!?.
    super post i zdjęcia!!.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia! *u*
    Poklikasz u mnie w linki sheinside? Z góry dziękuję! ♥
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa