czwartek, 31 lipca 2014

Change of mood






hei hei .
Nieraz przeżywam jakąś "burzę" nastroju. Nie wiem czy to normalne, ale myślę, że każdemu się zdarza.
Wstaję rano i czuję się jak nowo narodzona! Gdy otwieram oczy cieszę się, że słońce świeci, że zaraz zjem śniadanie, że mogę wypić poranną kawę, czuć się zaskoczona nowym dniem , doceniać rodzinę  przyjaciół. Nawet fakt, że muszę posprzątać pokój staje się ekscytujący. Zastanawiam się, czym mnie dzień zaskoczy.?Dostrzegam najdrobniejsze szczegóły, z których potrafię wydobyć piękno. A tu nagle co? Gwałtowna zmiana humoru. Wszystko zaczyna mnie denerwować , irytować, staje się nudne. Mam ochotę cały dzień leżeć w łóżku, spać, oglądać filmy i jeść. Nie mam na nic siły ani ochoty.  Wszystko widzę w szarych kolorach ,co przeobraża się w smutek, rozczarowanie, bezsensowne rozmyślenie o sensie życia. Zawsze dobijam się smutną muzyką co powoduje efekt płaczu. Gdy myślę, że nic nie ma sensu nagle staje się cud! Świat na nowo wydaje się piękniejszy. Zazwyczaj dzięki moim przyjaciołom, którzy zawsze znajdą na mnie jakiś sposób. Nie wiem jak by wyglądało życie bez nich, nawet nie chcę sobie wyobrażać.



Jutro wybieram się razem z rodziną na parę dni nad jezioro. Bardzo się cieszę i liczę na cudowne chwile :) Pogoda zapowiada się genialna, ale nigdy nie wiadomo co Matka Natura przyszykowała :) 

Czy was też nieraz prześladuje zmiana nastroju? Macie podobnie jak ja?


20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post. Każdy miewa chyba zmiany nastroju szczególnie w tym wieku ;) Fajnie nawiązałaś do tematyki. Zapraszam do mnie http://rebellleflour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy pewnie miewa czasami zmiany nastroju. Swietna notka i cudne zdjecia. ;*

    http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zmiany nastroju. Jest to czasem uciążliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia niesamowite :)
    fashionbyaleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tak mam, mój humor zmienia się bez przerwy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Również miewam zmiany nastrojów i czasem nawet wybuchy złości bez przyczyny. :D
    Zdjęcia są rewelacyjne w szczególności te dwa, pierwsze. *-*
    http://believeinyourdram.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia !
    bardzo często mam zmiany nastroju,nawet ostatnio.

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co ,każdy tak ma ;).Ja dzisiaj chodziłam do południa cała poirytowana i sfrustrowana :).Ale potem poszłam pobiegać i mi przeszło ,haha XD
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam często zmiany nastroju!.
    Mam pytanie jaki będziesz mieć plecak w tym roku szkolnym jak wyglada?.
    Ja mam problem w dobraniu plecaków!
    Pozdrawiamm.

    OdpowiedzUsuń
  10. ???. Bardzo zależy mi na odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecak mam Vintage. Kupiłam go w styczniu i się dobrze sprawdza. :)
      Myślę, że jeszcze jakieś 2-3 miesiące w nim pochodzę i zmienię na coś bardziej porządnego, albo jakąś torbę :)Nawet już mam kilka na oku.:)

      I bardzo przepraszam, zę dopiero teraz odpisuję :)

      Usuń
    2. Jaki to ten plecak kupiłaśś?.

      Usuń
    3. + Jaki masz kolor pokojuu?.

      Usuń
  11. bardzo klimatyczne zdjęcia
    wspólna obserwacja? ;)
    http://adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjaciele potrafią wyjąć cię z najgłębszego dołka :)
    Śliczne zdjęcia! :>

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku cudowne zdjęcia :(

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy bedzie post? zrobisz haul ubraniowy szkolny?

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie zmiany nastroju nie zdarzają się tylko Tobie, serio ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to od smiechu po lzy nieraz :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa