czwartek, 24 lipca 2014

Childhood


.

Hej,
Childhood czyli dzieciństwo !  Jak wyglądało moje życie mając 6 lat? Było lepsze, łatwiejsze czy bardziej problematyczne? Dużo się zmieniło?  Hmmm?.



Otóż zmieniło się bardzo dużo :)  Zacznę od faktu, że już 6 grudnia nie czekam udając, że śpię na " Św. Mikołaja". Nie jestem odprowadzana do przedszkola trzymając rodziców za rękę,   Nie podkradam słodyczy z szafki, jedząc w ukryciu. Nie cieszę się tak jak kiedyś,jeśli idzie bajka w TV lub słyszę piosenkę " Kaczka Dziwaczka". Nie potrzebuję pomocy przy jedzeniu, ubieraniu , nie bawię się w typowe zabawy takie jak np. Mama i tata,  w lekarza, w policjantów i złodziei czy w sklep.  Różowe ubranka, dwa kucyki i kokardki zdecydowanie wyszły u mnie z mody, Nikt nie czyta mi bajek na dobranoc.  Pogodziłam się z faktem, że nie zawsze wszyscy będą mnie głaskać, klaskać i chwalić. Nikt nie będzie mnie prowadził za rączkę, a dlaczego? Bo już minęło 14 lat odkąd jestem na tym świecie i  trzeba sobie radzić!





Dawniej załamaniem dla mnie było jeśli dostałam 3 z  matematyki, a teraz?  Dziękuję, że jest 3 a nie 1 :)
Coś nie wyobrażalnie złego było, jeśli usłyszałam od pani, że przeszkadzam na lekcji, a teraz? Byle nie dostać uwagi. 



.

Życie w ciągłych marzeniach, niespodzianki, odkrywanie nowych rzecz, poznanie koleżanek, pierwsza klasa podstawówki, pierwsze dziecięce miłostki, sympatie! Mam wrażenie jak by  to wszystko wydarzyło się wczoraj.:) 

Już doczekałam się, że jestem uważana za młodzież, że nikt nie zabroni mi oglądnięcia filmu od 12 lat, że mogę wychodzić sama z domu , ale brakuje mi tych dziecięcych lat , gdzie wszystko wydawało się prostsze i łatwiejsze:) 





Ale wiem, że jeden fakt nigdy się nie zmieni. Dla moich rodziców zawsze będę ich dzieckiem i wiem , że mogę na Nich zawsze liczyć, pomogą mi i nie zostawią mnie! 


 Czas szybko biegnie i nawet nie obejrzymy się kiedy staniemy się dorośli :) 

 Dziękuję z całego serca Ani, która wykonała wymarzony wygląd mojego bloga! Mi się bardzo podoba i jestem zachwycona *.* 

Co sądzicie o moich przemyśleniach? Chcielibyście się wrócić do okresu przedszkolnego? 
Macie jakieś śmieszne wspomnienie z dzieciństwa? 







14 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne ;)
    design, jest cudny;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy pomysł na post :) wyszło genialnie, zdjęcia jak z zakurzonego albumu )

    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym bardzo chętnie wróciła do przedszkola :D cudowna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia idealnie prasują do tematu posta! wszystko takie dopracowane :D
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Jakiego filtru używasz? Odpisz u mnie! :)
    Śliczny wygląd bloga!
    Obserwuję. Będzie mi miło jeśli ty zrobisz to samo.
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wygląd bloga, bardzo mi się tu podoba :)
    Zdjęcia rewelacyjne! :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie, a na 100% się odwdzięczę :) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post!.
    Jaka masz komórkę bo nie mam pojęcia jaką kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Mam Samsung galaxy S3 mini.:)

      Usuń
  8. wiele razy chciałabym sie cofnąć do przedszkola ... nie wiem czy to zabawne ale kiedyś jak byłam mała wsadziłam palec do pirani nie mając o tym pojęcia .... obserwujemy ? http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog ♥ Obserwuję. Odkąd dorośliśmy na pewno wiele rzeczy się zmieniło. No, ale nie trzeba się tym przejmować. Dorastanie to przede wszystkim więcej wolności i swobody :)

    http://ankaszostakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wymiślilaś - widać, że jesteś kreatywna!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! <3 obserwuję i zapraszam do mnie :)) dopiero zaczynam www.gatta-bloggistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej nie mogę oderwać od Ciebie wzroku jesteś tak niesamowicie dziewczęca :)

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna stylizacja <33
    Obserwuję i liczę na rewanż :p
    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa