niedziela, 11 stycznia 2015

falsity.

"Fałszywość to taki potwór, który ma nogi krótsze niż kłamstwo, ale znacznie szybciej biega"



Fałszywość, chyba każdemu dobrze znana. Można ją określi jako najnowszy trend, a wiadomo, każdy chce być stylowy. Można ją również nazwać "chorobą", którą trudno wyleczyć. Możemy ją spotkać wszędzie. Wśród znajomych, kolegów, koleżanek, a nawet czasem w rodzinie. Czasem patrząc na "fałszywe twarze", dowiadując się jakie kłamstwa, plotki dotyczące mojej osoby pojawiają się, aż trudno mi pogodzić się z zazdrością innych ludzi lub nudnością ich życia, zaciekawieniem moim.. Jedynie tak mogę to określić. Ludzie nie zdają sobie sprawy jak wielką wagę mają słowa, jak potrafią zranić. Żal mi ludzi i nie potrafię zrozumieć osób, którzy nie mają odwagi powiedzieć zdania jakie mają na mój temat prosto w twarz tylko obgadują za plecami. Czasami, aż chce mi się z tego śmiać :)  Szczerość to nie chamskość przecież.  Uważam, że fałszywość ludzi nie zna granic. Trzeba uważać, komu się ufa bo nie wszyscy są tego warci. 




Ja już poznałam się na fałszywości i jestem bardzo ostrożna. Żyje mi się dużo lepiej :) Staram się nie przejmować hejtami i nie biorę ich do serca. Nie warto psuć sobie zdrowia,humoru i rozmyślać na tak bezsensownymi sprawami. 

 Mieliście do-czynienie z osobami dwulicowymi?  
Co o nich sądzicie? 


                                        Natalia




28 komentarzy:

  1. eh to dla mnie tez dobrze znana sytuacja, a raczej odczucie. Fałszywość najbardziej widać w szkole tak w sumie. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką, że najbardziej widać t o w szkole -_- to jest na prawdę przykre, że ludzie nie umieją podejść i powiedzieć prosto w twarz co do kogoś mają, tylko obgadują za plecami a jeszcze gorzej jest, jak udają one przyjaciół :c
    Ogólnie to masz świetnego bloga :) przeczytałam wszystkie posty od początku :) jestem pewna że daleko zajdziesz <3 obserwuję oczywiście i będę tutaj ciągle wpadać :* Z niecierpliwością czekam na kolejny post ^^
    http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fałszywych ludzi niestety nie unikniemy. Trzeba być ostrożnym i dobrze obserwować innych.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już niestety napotkałam sporo fałszywych osób. Ehh, takie zycie. Fałszywe mordy nigdy nie znikną.
    Świetny blog + śliczna jesteś *-*

    http://xxemiixxc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety znam kilka takich osób :((

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie kilka dni temu a może okolo miesiaca, miałam styczność z taką osobą,moja "przyjaciółka" nią była :/

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety.. http://kasiakinga19.blogspot.com/2015/01/przemyslenia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny blog :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie unikniemy takich ludzi :(
    Cudne zdjęcia :)
    Zapraszam : http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja "przyjaciółka" okazała się fałszywa.
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog i zdjęcia :3

    http://wikikkblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam kilka takich osób,
    ale cóż niestety tacy są :c
    Śliczne zdjęcia

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uważam, że fałszywość ludzi nie zna granic.
    kadowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele razy przejechałam się na tym, że za bardzo zaufałam ludziom, którzy potem okazali się fałszywi. Doskonale wiem, co to za ból zostać oszukanym :(

    Zapraszam
    Cisza przed Burzą

    OdpowiedzUsuń
  15. to okropne, że większość osób nie liczy się z tym co mówi..

    genialny blog, obserwuję i zapraszam do mnie

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!

    // La Decadence //

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bloga, notki są perfekcyjne. Kto wam robił szablon? Prosze o odpowiedź na email, lub na moim blogu
    fightforyourfriendship.blogspot.com tutajwszyscyjestesmyinni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie tutaj :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji :)
    Pozdrawiam http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fałszywość to właśnie pokazywanie lęku.
    Lęku, przed porozmawianiem szczerze z jakąś osobą.
    Lęku, przed byciem sobą.
    Zakochałam się w ty zdjęciach *.*
    Obserwuję

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkałam się kilka razy, cóż sądze że nie mają nic lepszego do roboty.:)
    Ale trzeba ignorować i w ten sposób sobie odpuszczają.


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z falszywoscia ludzi niestety spotykamy sie na kazdym kroku...

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety poznałem takich ludzi. Nie utrzymuje z nimi kontaktu. Tacy ludzie nie sa mi potrzebni

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak to głupie, ze sami nie powiedzą ci co o tobie myślą tylko powiedzą to komuś innemu :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety tak jest na tym świecie. :(
    Twoi przyjaciele się obgadują ..
    Śliczne zdjęcia zapraszam do mnie
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo spotkałam takich osób i wiele razy się na nich przejechałam..
    Ale są też ludzie dzięki którym pojawia się uśmiech i to jest najważniejsze :)

    http://ciekawekosmetyki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia :) ja zawsze pilnuje się z tym, co komu mogę powiedzieć ;)
    Może wspólna obserwacja? zacznij i napisz a na pewno się odwdzięczę ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety cały czas mam do czynienia z takimi ludźmi, bo jest ich sporo w moim otoczeniu. Dwulicowość to jedna z najpopularniejszych chorób!
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia.
    Zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga :)
    http://xnadiaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa