poniedziałek, 5 stycznia 2015

friends.

Hi Sunshine! 

Zaczynamy nową przygodę z blogowaniem, ale najpierw kilka słów o nas. Na co dzień żyjemy w małej miejscowości pod Krakowem. Jesteśmy osobami otwartymi na nowe znajomości.  Uwielbiamy marzyć i podróżować. Każda chwila spędzana razem daje nam mnóstwo wspomnień i dużo radości. Nie możemy się razem nudzić, ponieważ mamy pełno nietypowych pomysłów. Każde nasze spotkanie upamiętniamy #selfie. Zawsze możemy na siebie liczyć i ufamy sobie bezgranicznie. 





Liczymy na wsparcie i wskazówki dotyczące blogowania. Pragniemy aby nasz blog stawał się coraz lepszy, zaskakiwał Was pozytywnie i pozostawiał uśmiech na Waszych twarzach. 

Natalia i Teresa.


9 komentarzy:

  1. z tym selfie po każdym spotkaniu, to dość ciekawy pomysł ;]
    życzę dalszej przyjaźni i sukcesów w blogowaniu!
    pozdrawiam!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze co wam napisze, to boski design! jak same robilyscie to podziwiam :)
    powodzenia wam zycze, mam nadzieje, ze blogowanie wam sie spodoba i stanie sie to wasza cudowna codziennoscia :)
    ps. macie sliczne wlosy :)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne dziewczyny!;)

    poklikasz w 4 linki z Sheinside? rewanżuję się, więcej tutaj http://rosewithcherry.blogspot.com/2015/01/wishlist-sheinside.html | obs/obs? :* zacznij i daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w blogowaniu :) Bardzo ładne jesteście i fajnie że macie siebie :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA :)

    mymess-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnego masz bloga ! ♥
    jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda?
    Ale na pewno nie ostatni ! :*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też właśnie ostatnio zaczęłam :)
    Życzę wam powodzenia i zachęcam do wzajemnej obserwacji :)
    http://oliviasmith97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Wy jestescie sliczne! <3 oby Wasza przyjazn trwala jak najdluzej!
    chetnie bede czytać ten blog dalej !<3
    Mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa