środa, 14 stycznia 2015

gray reality.

Hello Sunshine!

Często do naszego życia wdziera się rutyna. Niektóre czynności wykonujemy według pewnego schematu. W pewnym momencie zaczynamy to dostrzegać. Zauważamy również jak bardzo jesteśmy tym zmęczeni. Ale co z tym robimy? Nic specjalnego. Zazwyczaj narzekamy, że nasza codzienność jest nudna i ani trochę nie ciekawa. Przygnębieni codziennością odkładamy wiele spraw na później, a słowo "szkoła" nie potrafimy sobie skojarzyć z niczym przyjemnym. 


Tak na prawdę nie potrzeba zbyt wiele. Ja sama dopiero z czasem to dostrzegam. Po wyczerpującym dniu, gdy wydaje mi się, że w niczym nie potrafię znaleźć nic pozytywnego, przypominam sobie o pięknej pogodzie, którą mogłam podziwiać przez okno słuchając co mówi pani nauczycielka. Staram sobie przypomnieć o tych najmniejszych rzeczach, o tym co danego dnia sprawiło, że na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Oczywiście nic do nas nie przyjdzie samo, więc próbujmy mimo zabiegania zrobić sobie przerwę na coś co sprawia nam radość. Tym sposobem moja codzienność wcale nie jest taka szara i nudna jakby się mogło wydawać. Tak niewiele potrzeba było, aby to dostrzec. 



Teresa.

42 komentarze:

  1. Rzeczywiście to co napisałaś na prawdę ma sens. Wszystko jest takie monotonne, a przecież możemy zmienić tą codzienną rutynę.

    gold-daisy07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami jedna, mała rzecz sprawia, że cały dzień mamy udany ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj o 7:30 na matmie zauważyłam śliczne, różowe niebo. To mi umiliło tą lekcję, chociaż trochę. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie podejmie się żadnych kroków to nigdy nic się nie zmieni :) A jednocześnie najmniejsza, najmniej pozorna rzecz może odmienić życie człowieka, wiele razy się o tym przekonałam ;)

    >Kingasbox blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację ♥

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się!
    Cudne zdj! <3

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czasem tak robię, ale nie zawsze udaje mi się danego dnia znaleźć te pozytywne rzeczy ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się. Świetny post :) i śliczne zdjęcia ;D Obserwuję
    Mój Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz naprawdę wspaniałego bloga. Jestem tu pierwszy raz, ale piszesz ciekawie i z sensem więc postanowiłam przeczytać parę notek wstecz. Oby tak dalej!
    Zapraszam też do siebie : maymiodek.blogspot.com
    Może znajdziesz coś dla siebie, co mogłoby Cię zainteresować! :)
    Oczywiście - dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, choć czasem ciężko w dniu pełnym pasm porażek znaleźć coś pozytywnego, ale zawsze coś takiego jest :) dziś uśmiech wywołało na mojej twarzy słońce, które mocno świeciło gdy szłam do szkoły i piosenka Ed'a Sheerana, której właśnie słucham :)) ♥
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. racja, ale z każdgeo dnia trzeba czerpać jakieś pozytywne myśli! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety ale szkoła to rutyna i trzeba jakoś to przetrwać do wakacji

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również wpadłam w rutynę. Nienawidzę tej monotonii ;/


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój każdy dzień to szkoła, nauka i spanie ...
    ostatnio jestem wykończona

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie małe rzeczy rzeczywiście potrafią poprawić humorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście małe rzeczy mi osobiście bardzo poprawiają humor. Wspólna obs? Odpowiedź napisz na moim blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mysle ze powinnismy bardziej doceniac drobniejsze rzeczy, sa piekne :)
    ~Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi tez czasami dopada rutyna.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie ostatnio brak rutyny, staram się cieszyć każdym dniem! :)

    Obserwuję :) www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja staram się codziennie zrobić choćby jedną rzecz inaczej lub coś w tym stylu aby nie popaś w tę codzienną rutynę.
    świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie też często dopada rutyna, ale staram się z nią walczyć i codziennie robić coś innego ;)
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  22. masz śliczne włosy! Bardzo mi się u Ciebie podoba, dlatego chętnie dodaję do obserwowanych. Będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości. :) Zapraszam również do mnie!
    Buziaki,
    Monika
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. też czasami przypominam sobie rzeczy, które wywołały uśmiech na mojej twarzy :)
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama prawda, świetny post :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    http://secutexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Liczy się nastawienie. Jeśli nawet wydaje się nam, że mieliśmy beznadziejny dzień, to zawsze możemy przypomnieć sobie coś pozytywnego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem bardzo pozytywnie nastawiona, mimo, że nauka strasznie mnie wykańcza to się nie załamuję :)
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Do mnie niestety również wkrada sie rutyna jednak ja staram sie jej nie dawac :-)

    Mój blogKLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia :) http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz rację, rutyna jest najgorsza. U mnie pojawia się dość często. Ładne zdjęcia :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia. Masz fajnego bloga, taki wyraźny. Bardzo ładnie to wszystko wygląda ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mimo że szkoła nie jest cudownym przeżyciem to powinniśmy sprawić by ten czas nie był zmarnowany :)
    Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację, jednak moja rutyna w ciągu tygodnia jest straszna :/
    Czasem nie da się myśleć pozytywnie, ale jednak jakoś powinno się do tego zmusić.
    Dziękuję że do mnie wpadłyście i zapraszam na nowy post!
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. rutyna jest straszna, bardzo jej nie lubię. piękne zdjęcia :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  34. JA tez mam taka rutyne ale czasami gdy przypomne sobie co sie dzialo nie njest az tak zle :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia <3
    Obserwacja za obserwacje? Zacznij a na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne zdjęcie. W szkole to tyko ta rutyna :'(

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne zdjęcia <3

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja rutyny pozbywam się latem, dlatego już odliczam do wakacji <3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, co powiesz na wzajemną obserwację? Buziaki :* http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam taki okres, gdy moje życie było monotonne. Na szczęście od września spinam pośladki i wplatam w każdy dzień coś wyjątkowego :)

    Obserwuję, pozdrawiam :)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo inspiracyjny post.
    Szczególnie w zimie czuję że moje życie jest monotonne i muszę to w końcu zmienić.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa