piątek, 27 lutego 2015

back to school


Witajcie kochani!
Moje ferie zbliżają się nieubłaganie do końca, co oznacza, że już od poniedziałku wracam do szkolnej codzienności.Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko zleciał. Mam wrażenie, że dopiero minęło kilka dni ferii, a przede-mną jeszcze ponad tydzień - niestety to tylko marzenia.  W pierwszy dzień po powrocie czekają już na mnie 3 sprawdziany, więc nie jest łatwo. Oznacza to, że nadeszła pora już na małe powtarzanie, naukę.





Jak minęły mi ferie? Czy jestem zadowolona? Otóż mogę powiedzieć z ręką na sercu, że tak. Cieszę się i jestem z siebie dumna, że nie spędziłam je całymi dniami przed laptopem lub TV. Czy się nudziłam? Nie! Czas spędzałam w towarzystwie przyjaciół i znajomych oraz z rodziną. Najlepiej wspominam noc filmową u koleżanki, gdzie było mnóstwo śmiechu i zabawnych wydarzeń. Oglądałyśmy wszystkie części Igrzysk Śmierci oraz rozmawialiśmy nawet na bezsensowne tematy, w wyniku czego poszłyśmy spać o 6 nad ranem. W mojej pamięci również zostanie świętowanie moich urodzin z najbliższymi oraz przejażdżka motorowa i łyżwy z przyjacielem :)
Pogoda była cudowna, nie mogłam narzekać. Budząc się rano w promieniach słońca czułam nadchodzącą wiosnę.



(Przepraszam, za moje nieogarnięte włosy)

Tak więc ja już zaczynam odliczać do Wielkanocy. Mam nadzieję, że szybko zleci. W końcu coraz bliżej do wakacji :)

Co tam u Was słychać? Jaką macie pogodę? 
                                                    
                                                                                           Natalia.

28 komentarzy:

  1. Włosy niby nie ogarnięte ale wszystko komponuje się idealnie ;)!
    Ja ferie skończyłam już 2 tygodnie temu i już zdążyłam się przestawić więc dasz radę.
    Super zdjęcia, podoba mi się bluza!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ja ferie skonczylam juz 2 Tygodnir temu. ..

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ...ja ferie skonczylam juz 2 Tygodnir temu. ..

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też teraz kończe ferie i bardzo ubolewam nad tym.

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ferie już dawno skończyłam, a nauki jest pełno ! Oczekuję wiosny z radością :)
    Pięknie wyglądasz w koku :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Ja ferie już daawno skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też teraz kończę ferie... Jak sobie pomyślę o sprawdzianach czekających na mnie w tym tygodniu to aż mi się płakać chce xd No nic mam nadzieję, że szybko zleci do Wielkanocy :)
    Powiedz jak zrobiłaś tego pięknego koczka? Może i nie ogarnięty, ale przez to jest bardzo ale to bardzo uroczy. Strasznie mi się takie podobają, ale ile razy bym nie próbowała- zawsze wychodzi mi okropnie... Wszystkich których się pytam mówią że to nic trudnego i robią to tak na odwal się.. no ale jak pytam się jak! Tak się nie da no.. Przydałby się jakiś tutorial haha :)
    Świetny blog!

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Ja właściwie nie mam sposobu na robienie koków, bo po-prostu związuję włosy i plątam je xD
      Ale pomyślę nad takim postem.:)
      Odwiedziłam Twojego bloga i poklikałam.:)

      Usuń
  8. Też teraz kończę ferie i muszę zacząć już powtarzać materiał. niestety. Dla ciebie kok nieogarnięty, a mnie się strasznie spodobał i pierwsza myśl to jak udało ci się go zrobić. :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ferie też się kończą, niestety co dobre szybko się kończy. Śliczne zdjęcia! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę bawet tej końcówki ferii
    bo moje skończyły się już dawno dawno temu
    i ślad po nich zaginął :) jesteś śliczna :*
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie pogoda typowo jesienna, ja też mam mnóstwo sprawdzianów, kartkówek no i oczywiście wiersz do recytacji -.-
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ferie też się kończą. Tak bardzo nie chce mi się wracać do szkoły :(
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda taka sobie, nie zimno ani nie ciepło. :)
    Piękne zdjęcia, masz cudowne włosy :*

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w czasie swoich ferii byłam właśnie u przyjaciolki na nocowaniu i tam oglądałysmy filmy tez do 6, haha <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. masz śliczne włosy <3

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mi ferie szybko zlecialy ;(
    teraz mam duzo nauki do tego kurs portugalskiego. Sliczna jestes i bardzo ladny blog ! Obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku masz idealne włosy! Byłabym mega zadowolona gdybyś napisała posta o ich pielęgnacji. Są świetne...marzenie każdej nastolatki.
    Jeżeli chcesz poświęcić mi odrobinę swego czasu zapraszam http://gold-daisy07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie masz za co przepraszać świetnie Ci w takich włosach!
    Ja żałuje, że swoje ferie spędziłam przed komputerem, bardzo szybko minęły.


    Obserwuje(jako:Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Masz piękne włosy, zazdroszczę :o :P
    Ja sie bałam tego tygodnia, zapowiadał się strasznie, ale nie było tak źle :P
    pozdrawiam, MÓJ BLOG, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. moje wolne też już się niestety kończy:p podobają mi się takie nieogarnięte włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Do Wielkanocy zleci bardzo szybko :)
    Fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie ci w takich włoskach ! ;) Świetne zdjęcia :D

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje ferie minęły naprawdę szybko :D
    Cudowne zdjęcia :) Obserwuję :>
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies, spróbuje się jakoś odwdzięczyć ♥
    Mój blog || http://karrrblog.blogspot.com/ || Klik :)
    Z góry dziękuje :)♥

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś


    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetna fryzurka! :) Powodzenia w szkole!

    NATFORART click

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa