poniedziałek, 16 lutego 2015

happy days

Hello Sunshines!

Ostatnie dni, tygodnie to było niemałe wyzwanie. Mimo tych wszystkich kartkówek, sprawdzianów, testów dałam radę.  Tydzień zakończył się dla mnie bardzo dobrze. Już w piątek w szkole świętowaliśmy Walentynki. Oczywiście było dużo śmiechu. W pewnym momencie polały mi się łzy szczęścia, kiedy przeczytałam życzenia walentynkowe od Natalii. Gdy wróciłam do domu, wieczór spędziłam z książką w rękach. Chyba moją nową miłością są kryminały od których nie mogę się oderwać, bo tak bardzo ciekawi mnie ich zakończenie. 


Sobotni wieczór i niedzielny poranek ja i Natalia spędziłyśmy razem. Uwielbiam to. Możemy się wygadać, pośmiać, powygłupiać, a nawet siedzieć w ciszy, która nie jest dla nas ani trochę męcząca. Krótko mówiąc zaczęły się nam ferie i mamy nadzieję, że nasze plany chociaż w większej części wypalą :) 


Natalia 10.02.2015 obchodziła urodziny. Wiem, że to już prawie tydzień temu, ale z różnych przyczyn nie mogłam dodać tutaj posta z kolejnymi życzeniami dla Niej, więc robię to dopiero dzisiaj. Nie będę się tutaj zbytnio rozpisywać, ponieważ już to robiłam, ale:

Najkochańsza  i najcudowniejsza Natalio!
 Chciałam Ci jeszcze raz złożyć życzenia z głębi mojego serducha, wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń! :*

(niestety naszych wspólnych zdjęć nie mogę wstawić, ponieważ mam problem z laptopem :c )

Teresa. 

12 komentarzy:

  1. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :) Ładne zdjęcia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. :o to też życzę spóźnione Wszystkiego Najlepszego ;-) i duużo szczęścia <3
    a zdjęcia prześliczne *.* cudowne ubrania ♥ świetnie ci w nich :*
    pozdrawiam ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!;)
    śliczna spódniczka;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja średnio lubię kryminały.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety pożegnałam moje ferie, więc teraz odliczam dni do wakacji. Kryminały należą zdecydowanie do moich ulubionych rodzajów książek :)
    http://aniabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko czytam kryminały, ale kiedy już trafią w moje ręce to nie mogę się od nich oderwać.
    Ja dołączam się do życzeń! ♥
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mimo że mam ferie, to już odliczam dni do wakacji :)) kocham mieć wolne ;] ja też uwielbiam spędzać czas z przyjaciółką!

    http://www.you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny outfit! :) spóźnione sto lat dla Natalii :)

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjaciółką zawsze miło spędza się czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką samą spódniczkę :)
    a gdzie kupiłaś bluzkę ?


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy, gdzie kupiłaś bluzkę? Boska :) http://leknacaalezlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa