czwartek, 12 marca 2015

support for loved ones.

Hej kochani!
Witam Was w kolejnym poście na naszym blogu. Otóż zaczęłam już weekend, mimo, że dopiero jest czwartek. Spowodowane jest to moim złym samopoczuciem i grypą, która panuje. Leżąc cały dzień na łóżku i patrząc w sufit zaczęłam myśleć, zastanawiać się nad kilkoma tematami. Jednym z nich, który chciałabym poruszyć jest Wsparcie bliskich osób w trudnych dla nas chwilach.



Na co dzień borykamy się z różnymi problemami. Zmierzamy się z trudnymi wyborami, ciężkimi sytuacjami. Często pojawia się w tedy w nas chwila załamania, zwątpienia, nie umiemy sami sobie z tym poradzić. W tedy z pomocą przychodzą nam nasi bliżsi, przyjaciele, rodzina. Wsparcie bliskich jest dla mnie bardzo ważne i potrzebne. Oni dają mi siłę, nadzieję, chęci, energię do zwalczanie problemów. Pomagają mi jak tylko mogą czy to przez proste słowa, a nawet mimikę twarzy. Zastanawiając się, jakbym funkcjonowała w trudnych dla mnie chwilach, gdyby u mojego boku nie było Teresy, której bardzo dużo zawdzięczam, rodziców, babci i moich 2 bliskich przyjaciół, nie wyobrażam sobie mojego życia.  Byłoby mi naprawdę ciężko, ciągle chodziłabym zestresowana, zakompleksiona, a do-tego doszła by depresja i wole nie myśleć co jeszcze. :(



W życiu każdego człowieka są gorsze chwile. Nie przechodźmy koło takiej osoby obojętni. Postarajmy się jej pomóc. Może właśnie to Ty będziesz takiej osoby bohaterem, wsparciem, dawał jej sił, a nawet uratujesz życie. Jest dużo lepiej iść przez życie mając osobę, która wesprze Cię na duchu, pocieszy, poradzi i zawsze wysłucha! :)




A czy Wy macie jakieś osoby, które są dla Was wsparciem?
Co tam u Was słychać? Jesteście zdrowi? :)

                                                                                       Natalia. 




36 komentarzy:

  1. mam kilka osob ktore mi bardzo pomaga , na dobre i na zle ♥

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie wyobrażam sobie życia bez rodziny i przyjaciół. To osoby, które pomogą mi w każdej sytuacji i zawsze są przy mnie. Śliczne zdjęcia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna czy mam takie osoby, no chyba, że z rodziny :)
    Prześliczne zdjęcia! ♥

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja :)
    http://issku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja póki co jestem zdrowa, ale za to mam masę nauki
    mam kilka osób, które mnie wspierają w trudnych chwilach,
    śliczne zdjęcia,
    pozdrawiam
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Wsparcie osób to jedna z ważniejszych rzeczy :)

    Może wspólna obserwacja ? lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja ;)

    Zapraszam do obserwacji http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie wspiera zawsze rodzina. http://zycie-jest-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, jaka szczęściara, jest chora! Ja też chcę :/ xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka osób i chwała im za to, że są, kiedy mi jest źle. Nie wiem jak dałabym sobie radę. No i na szczęście jestem zdrowa :)
    Pozdrawiam :) [ znakmniejszoscitrzy,blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także jestem chora, ale mój weekend zaczęłam już w poniedziałek. ;)
    Zapraszam do siebie na rozdanie zestawu kosmetyków. :)
    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! Wsparcie bliskich jest bardzo ważne!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się już przekonałam, które są ze mną i na dobre i na złe. Takie osoby są niezwykłym pocieszeniem i darem. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :D
    Mam wielkie szczęście że gdy jest mi źle zawsze są przy mnie moi przyjaciele <3


    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rodzina i znajomi , to największe szczęście jakie mam , ważne , aby mieć takie osoby , którym zawsze można się wygadać : ) . Pozdrawiam !

    Proszę o kliki w link sukienki , w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/sukieneczka-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bloga dodaje do obserwowanych. Fajnie się go czyta, jest zadbany, super!
    A co do notki, to ja jestem osobą podatną na choroby, a odziwo teraz nie chorowałam, a co do takiej osoby, to niestety nie posiadam, ostatnio pokłóciłam się z przyjaciółką i już nie mam. To koniec.

    Jesteście zainteresowane wymianą paczkami? Ja chciałabym tak się wymienić, ale nie mam z kim, proszę o kontakt :)
    pryzmatobiektywu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ważne, by mieć osoby, które służą pomocą ;) Śliczne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie wsparcie rodziny w trudnych chwilach jest bardzo ważne !
    Bardzo ambitna notka,świetne zdjecia <3
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny post ♥. Jest piękny i bardzo mądrze napisany :).
    Ja mam takie osoby, jest to głównie rodzina, która jest moim ogromnym wsparciem nie tylko w tych trudnych chwilach. Jestem bardzo szczęśliwa, że mam przy sobie tak wspaniałe osoby ♥. Zdrówko dopisuje, pogoda dopisuje, więc wszystko jest w jak najelpszym porządku :).
    Przepiękne zdjęcia, jesteś taka śliczna ♥. Obserwuję i pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście już trochę wyzdrowiałam:) Bardzo ładne zdjęcia i look:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, super wyglądasz!
    Życzę dużo zdrowia :)
    Myślę, że pomoc dla każdego jest bardzo ważna.
    Potem to do nas wróci, kiedy my też bd jej potrzebowali.
    A w dod, ludzie zwykle źle sie czuja jak komus nie pomoga i przejda obojetnie. :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa tematyka posta <3
    noowosadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, bez bliskich osób byłoby naprawdę ciężko. Ktoś komu można o wszystkim powiedzieć, to prawdziwy skarb :)
    kasiablanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post. Taka śliczna jesteś *.*
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy post i śliczne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ładne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana świetne zdjecia! Rzadko kiedy zdarza się, że zdjecia na blogach są przejrzyste i maja dobre kadry.
    Dziekuje ci za poklikanie w linki :) Milo mi ze spodobał ci sie nagłówek :)
    Pozdrawiam i OBSERWUJE! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam kilka takich osób ♥ Świetne zdjęcia

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I like the darknest of this post :)

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładny outfit, prosty, klasyczny. a co do notki to masz rację, ważne jest by otaczać się ludźmi,którzy wesprą nas w trudnych chwilach, jednak musimy pamiętać, że wciąż wkoło nas są ludzie, którzy tego wsparcia równie mocno potrzebują, więc nie bójmy się wyciągnąć do nich pomocnej dłoni ♥


    imhusky.blogspot.com


    imhusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mądry post! Warto mieć przy sobie ludzi, którzy zawsze nasz pocieszą :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny temat na post !
    Ja przy sobie mam takich ludzi że nawet nie mam powodów do smutku. :D
    Śliczne zdjęcia , piękna jesteś !
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie ogromnym wsparciem są moje przyjaciółki. Nawet jeśli przez jakiś czas nie utrzymuje z nimi kontaktu, to wiem, że mi pomogą, kiedy będzie taka potrzeba ;)

    Mój blog ♥ KOKURS- wygraj promocję swojego bloga!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa