niedziela, 26 kwietnia 2015

my Saturday.

Hej wszystkim!
Otóż, moim największym problem, z jakim się zmierzałam przy pisaniu posta, to jak się z Wami przywitać. Jak widać, zdecydowałam się na "Hej wszystkim" :) 

Jestem dzisiaj, a właściwie od kilku dni w cudownym nastroju. Wraz z rozkwitającą zielenią, pięknymi żywymi barwami oraz budzącą się do życia przyrodą, słonecznymi dniami mogę zauważyć na własnym przykładzie jak pogoda potrafi zdziałać cuda. Przechodząc ulicą, mijam ludzi z masą energii i uśmiechem na twarzy! 




Korzystając z pogody, postanowiłyśmy się z Teresą wczoraj spotkać na mieście. Od razu, gdy zakończyłam zajęcia w szkole językowej poszłam na rynek, gdzie byłyśmy umówione. Miałam niesamowitą ochotę na koktajl, ale pech chciał, że się maszyna zepsuła. Następnie poszłyśmy do parku i nad rzekę, gdzie urządziłyśmy sobie małą sesje i jak to my, wygłupiałyśmy się :) 




Pod wieczór wraz z Teresą poszłyśmy na ognisko urodzinowe do naszego kolegi. Czas spędziłam cudownie! Uwielbiam takie spotkania ze znajomymi wieczorami, gdy na dworze robi się ciemno. Zawsze jest mnóstwo śmiechu i dużo dziwnych pomysłów, nietypowych zdań. Sezon na ogniska uważam za otwarty! 

        (oczywiście selfie musi być. )

Wszystko co dobre, kiedyś się kończy. Już jutro poniedziałek- rozpoczęcie ciężkiego tygodnia z nauką na czele. W życiu trzeba myśleć pozytywnie, więc pocieszam się, że zamiast 5 dni, idziemy tylko do czwartku. Zawsze coś :) 

Więc życzę Wam miłego tygodnia i powodzenia w szkole. 
Na Was też wiosenna pogoda ma dobry wpływ? Jak spędziliście weekend? 
Jak Wam  poszły testy gimnazjalne? Uważacie, że były trudne?        
             
                                                                                                    Natalia.

                                                                      



29 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdjęcia! Zazdroszczę ogniska ze znajomymi. :)
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem testy byly trudne. Ja teraz zakuwam do fizyki, wiec nie moge wyjsc sobie tak z przyjaciolka:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz i te włosy <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie! a włosów to tylko pozazdrościć;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie pogoda ma bardzo duży wpływ. Teraz jest pięknie i słonecznie, więc jeśli chodzi o mój nastrój - działa cuda :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak jest cieplutko to jest cudownie :)
    Ładna stylizacja :)
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Weekend spędziłam na rowerze i na zdjęciach :D
    Śliczne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :)
    http://fuskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz ! Genialne okulary ! :-)
    Chetnie bede zagladac, obserwujemy ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. juz pomijajac usmiech ludzi na ulicach, ogolnie oni wyszli na ulice! :D

    www.sali-pno.blogspot.com
    Snapchat: Saliblog

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wiosnę. W taką pogodę przyjemniej spaceruje się.
    Zdjęcia świetne.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć !

    Wasz blog bardzo mi się spodobał ! Ostatnio myślałam o zorganizowaniu konkursu fotograficznego, może byłybyście zainteresowane przygotowania go ze mną ? Będzie mi bardzo miło !



    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowny design bloga...! Zazdroszczę! Fajny post, ciekawy... :)
    Obserwuje i liczę na rewanż...
    Pozdrawiam cieplutko
    Ola

    http://ola-watala.blogspot.com/

    Ps: Każdemu spamuje na blogu pisząc ten komentarz, ale dla twojego bloga jest on szczery... Niektórzy prowadzą bloga nwm. 2 miesiące, a mają głupie blogi i milion czytelników, a ty prowadzisz bloga tak długo, masz piękny design, zdjęcia też nie są niczego sobie! Gdy ja zobaczyłam tego bloga to sobie myślę, że będziesz miała ok. 1000 obserwatorów, a masz niecałe 100. Taki cudowny blog! Ja nie wiem od czego to zależy... Oj przepraszam masz już 98 bo ja zaobserwowałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia!! :D
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look, bardzo podobają mi się spodnie :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio mam gorsze dni, ale wiosna zdecydowanie poprawia mi humor. Rośliny budzące się do życie, piękna słoneczna pogoda - nie da się nie kochać wiosny! Ja egzaminy piszę za rok, ale szczerze zazdroszczę Wam że mieliście opowiadanie, też chciałabym je dostać! Śliczne zdjęcia ^.^
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) zapraszam do mnie- podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. slip ony ♥

    http://plaster-na-nude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, wyglądasz świetnie :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa