czwartek, 9 kwietnia 2015

time.


Hello Sunshine!

Czy tylko ja nie mogę uwierzyć w to, że zaczyna się już czwarty miesiąc tego roku? Czas tak szybko płynie. Czasami mam wrażanie, że często zwracam na to uwagę i co chwila przypominam o tym znajomym, że aż wydaje się być to męczące. Im jestem starsza to tym bardziej spostrzegam ten płynący czas i wydaje mi się , jakby przebiegał tuż przed moim nosem. Upływ czasu można łatwo dostrzec, między innymi dzięki zmianom w naszym wyglądzie, czy wyglądzie osób z naszego otoczenia. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia sprzed roku, lub nawet sprzed paru miesięcy. Zmiany mogą być niewielkie, ledwo widoczne na pierwszy rzut oka, albo takie, że sami nie potrafimy uwierzyć w to, jak teraz wyglądamy porównując siebie do fotografii. Nasze zachowanie, sposób wykonywania danych czynności, czy poglądy na różne tematy również ulegają zmianie. 



Czas mija szybko i niespodziewanie, dlatego doceniajmy te dobre i te złe chwile. Wszystko to, co dzieje się w naszym życiu jest dla nas nowym doświadczeniem, które nas czegoś uczy. Ja bardzo często popełniam różne gafy, lub postępuję niezbyt przemyślanie, a później mam wyrzuty sumienia. Właśnie to w raz z upływem czasu śmieję się z tych sytuacji i uświadamiam sobie, że nie potrzebnie się tym przejmowałam. Czas otwiera nam oczy i jest czymś wspaniałym, ale chciała bym chociaż trochę go zatrzymać i nie odczuwać tak bardzo jak on przemija. 



A Wy odczuwacie upływ czasu? Jakie zauważyłyście zmiany u siebie na przestrzeni ostatnich miesięcy? 

Teresa.


12 komentarzy:

  1. No, ja zauwazylam i to spore. Fajny post:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze niedawno byl poczatek roku a tu juz niedlugo wakacje :)
    ♥ W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga , pozdrowionka klaudiaandmylife.blogspot.co.uk ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również czas mega szybko płynie, niby fajnie bo niedługo wakacje :)
    Śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo szybko mija czas... śliczne zdj..:)

    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny i bardzo mądrze napisany post ♥. Przy okazji śliczne zdjęcia :).
    Ja odczuwam ten bardzo szybko płynący czas i chciałabym czasami choć na moment go zatrzymać. Odetchnąć, pomyśleć, żyć chwilą. Myślę, że moje zmiany na przestrzeni miesięcy będą niewielkie. Natomiast jeśli brałabym pod uwagę okres kilku lat to mogę stwierdzić, że konwersje są przeogromne. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie szybko minęły mi te 3 miesiące. Jeszcze nawet nie kupiłam kalendarza, haha :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcia!
    Czas płynie zdecydowanie za szybko!
    Nie wiem nawet kiedy to wszystko mija :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  8. zauważyłyśmy z koleżankami wczoraj, siedząc w kawiarni przy kawie, jak szybko zleciały nam 2 miesiące od ferii w lutym, a teraz za kolejne 2 miesiące czeka nas koniec gimnazjum.
    ja osobiście z jednej strony się okropnie cieszę, jednak z drugiej przeraża mnie fakt, jak ten czas pędzi. za 2 lata będę pełnoletnia, halo!
    cudowne zdjęcia, btw :)
    zapraszam do siebie, porozmawiajmy o emocjach - NOWY POST - klikniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas strasznie szybko leci. Jeszcze niedawno było rozpoczęcie roku szkolnego, a już zostały nie całe 3 miesiące do wakacji. ;) Też czasem chciałabym trochę spowolnić czas. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś śliczna!

    http://zyj-kreatywnie.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteś fotogeniczna *.*


    http://welinkuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa