piątek, 1 maja 2015

worse moments in life

Każdy czasem zmierza się w swoim życiu z gorszymi chwilami, złym samopoczuciem. Przyznam szczerze, że jeszcze nie dawno sama miałam wrażenie, że całe życie wywraca mi się do góry nogami, że nic nie ma sensu i wszystko jest beznadziejne. Miałam wszystkiego dość! Poranne wstawanie wiązało się z brakiem siły, energii do funkcjonowania. Najchętniej bym leżała w łóżku, spała, jadła, płakała i tak w kółko i w kółko! Ale powiedziałam " DOŚĆ". Tak nie może być, pora coś zmienić! I tak w optymistycznym nastawieniem, postanowiłam zmierzać się z przeciwnościami i cieszyć się z każdych chwil! 


I co odkryłam? Otóż, nastawienie, pozytywne myślenie potrafi zdziałać cuda. 
Budząc się, w mojej głowie jest tylko jedna myśl - "To będzie piękny dzień" . Staram się wykorzystywać każdą chwilę jak najlepiej, aby potem niczego nie żałować,  odkrywać nowe hobby i spełniać się. Przede-wszystkim mieć wiarę w siebie (chociaż z tym to u mnie nie zawsze jest dobrze) i nie poddawać się!




Oczywiście nie myślę, że jest coś złego, w chwili słabości . Każdy potrzebuje wewnętrznego spokoju, wyciszenia, wypłakania się. Jest to dobry moment na przemyślenia i nabrania siły. Mnie osobiście, chwila załamania tylko umacnia, pokazuje, że nie można się wszystkim przejmować. Pozwala nabrać sił na sprzeciwianie się problemom. Przecież nie możemy cały czas ukrywać, trzymać tych wszystkich emocji w nas. Raz na jakiś czas dobrze nam to zrobi. 





Zgadzacie się z moim zdaniem? Zdarzają się Wam takie gorsze chwile? Jak sobie z nimi radzicie? 

                                                                                                                        Natalia.

21 komentarzy:

  1. Pozytywne myśli i uśmiech są bardzo pomocne w codziennym życiu, mądry post :)
    Pozdrawiam

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj życie ostatnio obrocilo do góry nogami..i to bardzo ..:( super zdj.. Ale jesteś śliczna ...:)



    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywne nastawienie to podstawa ! :)

    Może wspólna obserwacja ? lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam niedawno właśnie podobną sytuację.
    Byłam w wielkim dołku, miałam wszystkiego dość, negatywność 100 %.
    Ale potem miałam po prostu dość mojego nastawienia.
    Przy okazji też wtedy poprawiła się pogoda.
    Zaczęłam spotykać się z przyjaciółmi, częściej wychodzić z domu i mieć uśmiech na twarzy :)
    I jak dotad tego się na razie trzymam.


    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  5. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś śliczna :)
    Takie chwile się zdarzają i gdy trwają za długo to mogą narobić szkód. Jednak najlepiej mają optymiści, którzy szybko się podniosą z takiego kryzysu.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się w pełni zgadzam z twoim zdaniem, sama ostatnio miałam chwile słabości ale powiedziałam sobie dość i z tego wyszłam. Oczywiście niekiedy się to jeszcze zdarza, ale wtedy tylko jest lepiej :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne masz włosy, no kocham hehe!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywne myślenie to krok w stronę szczęścia! Piękna jesteś ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zazwyczaj wole się wypłakać i od razu jest lepiej ; )
    zazdroszczę włosów ! ; *
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam sie z toba , wstajac rano myslac o tym jak piekny bedzie dzien od razu mamy wiecej pozytynej energi !

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego skromnego ( PASTELOWEGO ! ) bloga :) klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! Masz śliczne włosy :*
    Ja takich chwil nie miewam często jestem raczej optymistką, chociaż czasami się zdarzają, ale bardzo rzadko :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja prawie ciągle mam gorsze chwile, więc wtedy siadam i myślę sobie, że będzie dobrze i jakoś się wszystko ułoży, pomaga mi to :)
    Śliczne zdjęcia + cudowny szablon bloga! :)
    Paczix Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy ma gorsze momenty w życiu i trzeba sobie z nimi radzić :) Świetne zdjęcia ;)
    Poklikasz w linki? Będę wdzięczna <3
    http://faszynerka.blogspot.com/2015/04/dresslink-base.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy ma gorsze chwile to normalne. Ostatnio i ja miałam taki czas, że chętnie to przeleżałabym cały dzień w łóżku nic nie robiąc- może to też lenistwo...
    Nie zawsze udaje mi się jednak wmówić ,,to będzie piękny dzień!'' jeżeli wiem co mnie czeka gdy opuszczę dom.
    Śliczne zdjęcia, to ostatnie jest najlepsze!

    Pożeracz Książek

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy czasami ma chwile słabości czy gorsze dni. Ale to przeminie. Najważniejsze jest to aby myśleć pozytywnie.
    Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super post! :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że ty również zaobserwujesz mojego bloga :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jeszcze niedawno miałam chwile słabości, ale teraz jest coraz lepiej. Każde takie "załamanie" kształtuje nasz charakter i pozwala nam uczyć się na własnych błędach :) Cudowne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za każdy komentarz. Są one powodem do radości
i motywacja do dalszej pracy :) Wywołują automatycznie na naszej twarzy uśmiech.
Alia and Tesa